Er zijn of erbij zijn!

Door: Speeltuinwerk Limburg - Carlien Schouten
Geplaatst op: woensdag 17 juni 2015

Bij Speeltuinwerk Limburg krijgen we regelmatig het bericht dat we prachtig werk doen, maar vaak onbekend waren bij de mensen die we op dat moment ondersteunen. Nog veel te vaak komen we slechts op geleide van een persoonlijke hint, verwijzing door die ene ambtenaar of andere van-mond-tot-mond reclame terecht bij de initiatiefnemers of vragers.

Natuurlijk zien we wel wat vooruitgang door onze promotie via allerlei kanalen (onder andere deze site), maar toch.

Binnen speeltuinwerk limburg heeft dat ertoe geleid dat we opnieuw en zeer gericht naar onze PR middelen zijn gaan kijken. En da's niet zomaar een taakje.

We promoten namelijk het buiten spelen, maar kunnen ons daarbij niet direct richten tot de buiten speler zelf. Hoe vreemd ook; kinderen zijn afhankelijk van de volwassenen om hen heen om buiten spelen een succes te maken. Onze PR moet geschikt zijn voor kinderen, maar gericht zijn op (professionele) opvoeders.Het lukt ons steeds beter om daaraan te voldoen.

Ook via social media proberen we de slagkracht te vergroten. daar is de tussenstop "kind" minder ter sprake, maar praten we direct met de beinvloeders. Althans dat willen we. maar na de opstart van ons bedrijfsmatige facebookaccount merken we toch dat het bereik minder is. vandaag gaan we voor het eerst in zee met facebook promotie. We gaan monitoren wat dat oplevert en zijn uiteraard zeer benieuwd naar de resultaten.

Heb je ons ontdekt in een actieve promotie, of heb je (goede) ervaringen met deze of andere PR acties? We horen graag van je!

Zodat we bij een volgend project mogen horen dat onze dienstverlening al bekend is en we volop aan de slag mogen voor de buiten speler!



Meer informatie:




     


Reactie(s)

Er zijn nog geen reacties op dit artikel.



Naam


Email


Uw reactie