Hoeveel potentie heeft de Facebookpagina van jouw gemeente?
Door: Maatschappelijk Netwerk Limburg - Heidy Amory
Geplaatst op: vrijdag 21 augustus 2015
'Met betaalde content kun je als gemeente meer mensen bereiken om je verhaal te vertellen. Daarmee kun je aan je vertrouwenspositie werken, die zo hard nodig is in participatieprocessen en de zelfredzame samenleving. Kort gezegd: werken aan vertrouwen door interactie. Dat was nog nooit zo makkelijk en goedkoop te realiseren. Natuurlijk, niet alle burgers, buurten, belanghebbenden en bedrijven zitten op Facebook. Maar een groot deel wel'
Klik op de link voor het volledige artikel.
Ook Maatschappelijke Organisaties kunnen hier hun voordeel mee doen.
Effectief Social Media gebruik bereik je door interactie. Éénrichtingsverkeer (alleen maar plaatsen van berichten) werkt al lang niet meer. Doe er je voordeel mee, creativiteit, proactief, inhaken op actualiteiten en teamwork zijn de sleutelwoorden.
Meer informatie: www.frankwatching.com